Livrarea produselor si anularea comenzilor

Livrarea produselor

Politica de livrare
Vanzarea Bunurilor si Serviciilor nu se limiteaza la teritoriul Romaniei.
Modalitatile si Conditiile de livrare pentru teritorii ce exced Romaniei vor fi comunicate in mod expres si in detaliu Clientilor solicitanti.
Pe teritoriul Romaniei Vanzatorul livreaza Bunurile catre Cumparator:
– in sistem de curierat door-to-door, in mod direct, contra cost, prin Fan Courier sau alti parteneri
– in sistem de ridicare din magazinul de desfacere al Cofetariei Damarin de catre Client sau un reprezentant al acestuia;
– alte modalitati, agreate de comun acord.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si transmiterea documentelor de insotire a marfurilor pe durata transportului.
Procesarea comenzilor se realizeaza in maxim 48 de ore in zilele lucratoare. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Costul transportului pentru comenzi mai mici de 299.99 lei este suportat de catre client. Costul transportului pentru comenzi mai mari de 300 de lei este suportat de catre Cofetaria Damarin.

Pretul de vanzare
Preturile de vanzare ale Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON), includ T.V.A.
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda a Clientului/Cumparatorului.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura, pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura/factura pro forma aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Cofetarul Istet, pentru efectuarea platii aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi

Modalitatile de plata pentru produsele livrate sunt:
– Online cu card bancar
– In avans, inaintea livrarii bunurilor, cu ordin de plata. Plata in avans se va efectua in Ron, in baza facturii sau facturii pro forma, dupa caz, aferenta Comenzii/Comenzilor plasate de Cumparator.
– In sistem ramburs, cu numerar, la primirea produselor comandate prin Curier
– 50% Avans, la lansarea comenzii, in baza facturii pro forma emise de Vanzator
– 50% La livrarea produselor, in baza facturii fiscale emise de catre Vanzator

Anularea comenziilor / Returul produselor

Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate. Exceptie de la aceasta regula o fac produsele care ajung deteriorate din motive de logistica de transport care pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Produsele deteriorate din comenzile anulate nu pot fi inlocuite cu alte produse decat printr-o noua comanda plasata in magazinul online care va urma un nou flux de productie si livrare.

Aceste conditii sunt valabile doar pentru persoanele fizice. Legislatia in domeniu nu ofera aceste conditii si persoanelor juridice.

 

Close

Select your location